Naklejki z logo lub hasłem reklamowym to ciekawy element identyfikacji wizualnej firmy i świetna forma promocji. Przedsiębiorcy do wyboru mają dwa rodzaje naklejek – foliowe i papierowe. Czym różnią się od siebie?
Naklejki papierowe – tanie i atrakcyjne
Naklejki papierowe cieszą się ogromną popularnością na rynku głównie ze względu na swoją atrakcyjną cenę. Można je uszlachetnić laminatem matowym lub błyszczącym. Zaprojektowane w ciekawy, kreatywny sposób mogą pięknie zdobić wybrane elementy nawet przez 6 miesięcy lub dłużej. Bez problemu można stosować je do znakowania towarów w magazynach, produktów transportowanych, kopert pocztowych czy kartonów.
Minus? Nie są odpowiednie do stosowania na zewnątrz. Wszystko przez słabą odporność na działanie warunków atmosferycznych i zanieczyszczeń.
Naklejki foliowe – nieprzeciętnie trwałe
Naklejki foliowe to solidniejsza alternatywa wersji papierowej. Są wodoodporne, dzięki czemu można umieszczać je na zewnątrz. Deszcz, śnieg, kurz czy inne zabrudzenia im niestraszne. Nawet mimo kiepskich warunków zachowują swój pierwotny blask przez 3-5 lat.
Naklejki foliowe mają szerokie zastosowanie. Można wykorzystać je w celach promocyjnych, ostrzegawczych czy informujących. Podobnie jak w przypadku wersji papierowej istnieje możliwość uszlachetnienia naklejek laminatem błyszczącym lub matowym.
Zarówno naklejki papierowe, jak i foliowe zamówisz na stronie https://naklejkon.pl/. Firma Naklejkon.pl przez ponad 20 lat działalności wykształciła najwyższe standardy produkcji nalepek. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii (solventowej i laserowej) jest w stanie precyzyjnie odwzorowywać projekty przygotowane przez klientów. Sprawdź szczegóły współpracy!